fredag!

sitter på jobbet!
svarar i telefon och mail idag.
det ær lite svårt med norskan haha men vafan.
måste komma in i det snart tycker jag!:)

sov som en kratta i natt igen, anche somnar så fort hon blundar. KUL
men bra før henne:P idag kommer micke och dolkeeen. wihoo!
då får vi se jennie oxå;D haha hon ska va me oss heeeela helgen!
det gillar vi!

Igår efter jobbet gick jag och anche och sola!
sjukt skønt.
nær jag sæger att det sækert va 40 solarium så skojar jag inte. haha sjukt stort.

idag ska jag ut och springa efter jobbet! wihooo!



Kommentarer
Michaela Stappe skrev:

Svarar du på norska? :O har du lärt dig så fort? Eller kan du skriva på svenska? :P



Hur går det där nere?

Den här bloggen är tillbaka btw haha.

PUSS

2010-07-17 @ 12:53:44
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0