ett stort frågetecken

vad händer? Nu ett trejdre jobb liksom...
i stockholm letar man jobb i flera månader utan ett minsta ljud.
här har vi varit en vecka och har seriöst tre jobb .
jag har sån ångest. vet inte vad jag ska göra.
jag klagar verkligen inte, det är hur bra som helst att det går så bra för oss.
Anche har jobb från och med måndag :) super bra!

Men jag prov jobbade idag. det gick jätte bra och jag kom in i jobbet jätte fort och lärde mig allt jätte bra.
det är ett fåtal som jobbar där så man kommer nog varandra nära,som nog är jätte kul!
jobbet i sig va väldigt enformigt. och om jag känner mig själv rätt så kommer jag tröttna men och andra sidan fanns det sjukt mycket att göra och dom behöver verkligen mig.
jag hade nästan bestämt mig att jag skulle ta detta jobb.
Så ringde det från ett annat ställe och erbjöd sjukt bra lön och en interjuv på måndag.
OM jag tackar ja till interjuv på måndag så måste jag tacka nej till dom andra jobbet.
TÄNK om jag står där utan jobb sen? jag tror inte det men tänk om. det skulle kännas för jävligt.

Allt kommer jag bestämma i morgon, jag ska tillbaka och jobba i morgon och hon från det andra jobbet som jag vill ha skulle höra av sig. så jag håller tummarna.

ja såhär trodde ja då inte att det skulle sluta:)
jag är så glad att vi åkte! trivssssssss så bra:)
men som sagt saknar er där hemma.
kom hit :)
<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
gp! =) skrev:

men om du tar det jobbet då, alltså det som skulle ge den FETA lönen ^^ ? å det tagit en vecka att hitta 3, så kanske det är värt att chansa på det jobbet ?



jag menar, om det e så lätt å hitta så kanske du hittar nånting inom en vecka igen, eller kanske ännu fortare när du nu kommit in sökandet!



2010-07-08 @ 19:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0