Torsdag!

dagen har gått jätte fort! kan bero på att jag fick min retur idag och det har ja inte fått på två veckor typ:P
så idag har det varit full rulle hela dagen!
Mats är tillbaka från semester oxå, de är jätte kul!=)
känns så pinsamt att ja inte fattar va han säger typ.. men han gillar nog mig endå:D
och ja fattar ganska bra endå:P haha.

jaja, sen har det kommit världens bästa ögongodis till jobbet. han är byggjobbare och fixar taket.
åh herre! vilken pudding:D
synd bara att han pratar engelska.. haha

imorgon ska jesper och linn från jobbet komma hem till mig och dricka lite och ha trevligt:) de gillar vi:)

just nu sitter jag i soffan och har precis ätit jätte god mat, lyssnar på regnet.
det regnar jämt här.  så idag blir de ingen runda för mig:(
får ta igen det imorgon! :-)


idag blir en lugn kväll. ska sätta på en film och bara mysa sen tok sovaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0