Torsdag

Jaa vart ska jag börja. jobba 12 timmar idag.
Det känns kul att få ta så mycket ansvar, men jag skulle vilja ha någon att kunna fråga.
men nu är det bara jag som kan och jag bara kör:P
tror faktiskt inte ja gjort något fel men endå jobbigt om de skulle va så.
skickat iväg 2 pallar till sverige idag och imorgon 100dresser till danmark som måste packas innan kl 11.
nu kör vi sa jaaag:P
Men de kommer gå bra dom andra är så duktiga så:)
och imorgon kommer mats tillbaka, OJ va han kommer få jobba!!

Fick två biljetter till miss norge ? va nu det är haha men ja har fått två vip biljetter med middag och grejer!
så jag drar me min acnhe på äventyr:) kommer nog bli kul.
bara inte thomas tvingar mig att gå i onepiece dräcker eller nått. det kan han glömma:D

Känns som denna vecka har gått väldigt fort, känns som att ja låg bakis och äcklig typ igår men de va för 4 dar sen:P iställe har man jobbat 4 dar och sprunigt 3. bra emma!

nä nu ska jag nog sova!
tack micke för att du är så underbar och ställer upp för mig!
älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0