Torsdag

Igår tyckte jag veckan gick långsamt och imorgon är det redan fredag??
haha skumt :) helgen kommer nog bli kanon!
Lars winnerbäck och melissa horn med jennie, kan inte bli dåligt. taggad till 1000!

Imorgon är det linns sista dag på jobbet:( kommer sakna dig.
Men vi kommer ses endå såklart:)

vet inte va det va me mig idag på jobbet, övertrött kanske? flamsade runt och hade en aning överskottsenergi kan man säga. haha men kul va det:)
Anche kom förbi och hälsade på och fick träffa alla!:)
blev fast anställd idag oxå, det känns bra. tråkigt bara att linn slutar och mats antagligen oxå glider iväg snart:(


skrev precis norges längsta mail till micke, han saknar jag sjukt mycke..:(
har på mig mitt bryt hjärta och pussar det morgon och kväll:)

Igår va jag och anche ute och åt och drack lite , mycket trevligt:)
Linn jesper jag och anche!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0