Tisdagskväll

Blev kvar på jobbet till halv fem idag, självklart fick jag massa att göra en halv timme innan ja skulle sluta:P
men men det är kul när det händer något.
Direkt efter jobbet gick jag och sola, jätte skönt men jag blev inte så asbrun som ja ville:P
ska dit på torsdag igen, då blir ja brun! asbrun!:P

Kom hem, gick ut och körde min löprunda och sen fick man maten serverad i dag igen!
Kyckling,bullgur och sallad med god sås! gillar att anche inte jobbar just nu;D
jätte gott va det:)

Just nu har jag sjukt ont i mina ben.. bläää
Ska avstå löpningen imorgon och köra promenad istället.
Ställde kl på 7 imorgon så att om ja inte är för trött så går ja ut och går innan frulle i morgon:)

har inga lyx tider längre imorgon börjar dom vanliga tiderna 9-17 och inte 10-3 som jag har haft fram tills nu:P
men tiden rullar på bra på jobbet tycker jag.

Imorgon har ja ingen aning om vad ja ska göra....
vakna, jobba , träna lite kanske.... äta:P
som vanligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0