tisdagskväll!

TJAAAAAAAA

jag har precis varit ute och sprungit, va ju inte bästa rundan i mitt liv. men men:)
har inga medeciner kvar så de kan ju ha med det att göra:P
Men mamma har lovat att skicka så jag hoppas de kommer snart.
Försökte få tag på familjen idag, inte en enda som svara. KUL:P

Va på jobbet kl 8 imorse, en timme tidigare än vanligt och det kändes kan jag säga:P
men jobb dagen har gått bra och jag har jobbat på som bara den, haft hur mycket som helst att göra.
Det är kul och jag gillar när jag få ta lite ansvar:)
imorgon blir det nog fullt ös igen! ska ut och springa imorgon igeeen. hoppas det går bättre då!

sprang i regnet idag, det va faktiskt skönt:)
Har lagat middag till mig och anche, blev gott men inte lika gott som vanligt.

Imorgon börjar min kära anche jobba och vi kommer typ inte ses?
hur ska jag klara mig? dumt jobb du har valt.

jag har hittat värdens sötaste hund! en sån ska jag ha och den ska heta greger eller svante!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0