tisdagskväll

12timmar på jobbet avklarat. tiden går gick fort faktiskt, haha det är roligt att vara där.
kollegorna är bäst det andra kan man diskutera. ska på arbetsintervju imorgon, det jobbet vill jag ha!
mer info ang det jobbet blir de imorgon eller senare i veckan:)

Det går sådär men att vara nyttig vafan!
idag tog jag med mig nutrellet till frukost och mellanmål sen åt jag lunch , bra emma!
SEN råkade vi fika och jag åt två mackor med skagen på.. inte bra emma.
+ att vi jobbade över i dag så vi skulle äta på jobbet, jag åt sallad sen kom grabbarna med pizza klart jag måste smaka två bitar... haha aja man lever bara engång.
Imorgon blir de springning igen..

fick reda på en sak idag, det kändes inte speciellt mycke är bara förvirrad.
är glad att du är ärlig!:)

Sen finns de andra människor man inte alls förstår sig på för tillfället.
Men vad gör det! jag lever här och du där!:)


Tiden går fort när man har roligt med er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0