Tisdagskväll

Gu va glad jag är att ja verkligen kom ut och sprang.
Jennie följde med och det gick kanon:)
mycke prat och skratt haha. så nu bestämde hon sig för att följa me mig två gånger i veckan :)
Go jennie:)

prata lite me jonas förut när ja va på dåligt humör, han är alltid glad och rolig så de går inte att va på dåligt humör haha. gulle!:)

Har precis ätit fiskbullar,ris och sallad. jätte god. as länge sen ja åt fiskbullar! något jag verkligen saknat:D
Mariqas kompisar har nu kommit, 4 söta tjejer:)
så nu är det full lägenhet kan man säga:D

Men det ska nog gå bra:)
nu ska ja klä på mig och gå ut och va lite social!

snaart träffar jag alla där hemma:) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0