Tisdag!

Halloj tisdag!

Jag har inte gjort något på jobbet idag, sitter bara här!
är på jesper som en igel så att han printar ut lite så jag kan börja packa!

Idag ska jag gå och sola efter jobbet, en LÅNG solning så ja blir brun:)
sen ska jag ta samma runda som igår hade jag tänkt, anche visade mig i söndags.
Man kommer upp på berget och har as mysig utsikt över oslo!
Sen är de skön miljö att gå och springa i där uppe:)

Inatt sov ja inge bra igen, precis när jag somnat typ vid halv elva så ringde jennie:
Hej, oj sover du? hejdå.
sen kunde ja inte somna om så ja låg och vände och vred på mig i hundra år.
anche sov som en stock, som vanligt!=P

Ikväll ska vi äta kyckling,bullgur och sallad:)

Jag har suttit och funderat på vad ja ska äta på morgonen.
är ju sämst på att äta frukost, har ätit ägg varje morgon.. kul...
funderar på fil och flingor? det är inte riktigt mig grej...
får komma på något kul...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0