söndag

Helgen har varit bra:)
fredags va de mys kväll hos jennie och sofie!
vi svulla och kolla film, kan behövas ibland!
igår blev det en redig utgång!
blev svin full som vanligt, trött ja blir på mig själv. som vanligt.

jag måste sluta dricka sprit!
Jag Emma Lorentzon Lovar och svär att inte dricka någon mer sprit i fortsättningen!
Har sagt åt anche att säga åt mig nästa gång:P
jag ska klara de!
nyktert nästa helg? ja!
pratar me emma på msn, vit månad?
hon är som jag, vi är lika dåliga båda två.
jag ska försöka, vet att ja ska fira jennie om två lördagar då ska ja dricka :P
men annars ska ja va nykter.
men men nu släpper vi det!

idag är de fint väder och vi ligger hemma.
ja dör av värmeslag typ, ligger i sängen me min bäbis dräkt!
vi har kollat på smala sussi, skit film! haha fyfan.

idag ska vi laga lövbiff me klyft potatis:)
mummaaa:)

prata me mamma idag oxå, skönt att höra hennes röst.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0