Söndag

Helgen har varit den bästa på länge:)
fredagen åkte ja och anche hem till linn och jesper sedan vidare till några kompisar till jesper.
När vi väl kom dit så hade dom typ maskerad haha så vi började ta på oss massa masker och hattar typ.
haha skit kul och jätte fult:D
hamnade på något skit ställee och sen va det typ försent att gå ut så det blev hemgång vid 3tiden och jennie och emil tittade förbi och vi satt uppe till halv sex. jag låg iförsig på golvet. skönt va det kommer ja ihåg, vet dock inte varför:P

Lördag: Låg i sängen till typ halv två:P sen gick vi ner på stan och jag köpte en klänning som ja är jätte nöjd med:)
jennie kom vid 3 och vi började göra oss i ordning för WINNERBÄCK!!!
middag med anche emma jennie och anna som slutade me att anna följde med och köpte biljett utanför:D
det va otroligt braa. melissa va grym, jag älskar henne!<3
sjukt mycket folk och sjukt bra drag:D:D:D:D
slutade me utgång! mycket kul och mycke folk va ute!

idag har vi lyxat till det med lunch på fridys nere vi akke brygge i solen:)
anna hanna jennie rickard anche nina och jag:) mycket trevlig. tråkigt att nina åker hem i morgon:(
Sen har vi bara legat hemma hos jennie och anna och kolla film svulla popcorn och glass:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0