söndag

Ligger just nu i sängen och vet inte riktigt va ja ska göra.
Kom nyss hem från jennie sofie och anna! varit en mysig dag hos dom.
titta film och svullat som vanligt.:D

Fredagen blev mycket lyckad!
Linn jesper och mariqas kille + vänner började här, det va trevligt! Linda titta förbi oxå:)
Vi drog ut på byn och de va inte alls mycke folk ute, men vi hitta något hak och det slutade bra endå:D

Lördagen va kul med shopping, vi åkte till nordens största köp centrum:) as nice! jag handlade lite grejer, inte speciellt mycke. men ett par skor 100kr:P as fina:) avslutade med middag hos jennie sedan fest hos nina och fanny! de va nice.
idag har ja inte gjort mycke nytta:P men de gör inget.
självklart har de varit SJUKT varmt idag. och ja har verkligen inte orkat gå ut och lägga mig, skulle nog dött då:P
men som sagt orkade jag mig iväg till tjejerna, bra gjort av mig:)

skulle sätta på en tvätt och de gick åt helvete när jag råka hälla út sköljmedel på hela golvet. skit grejer!
Känns som att jag har varit ensam hela helgen.
ingen är hemma och jag som är van vid människor runt mig hela tiden.
inte kul! ja ska aldrig bo ensam, fy va tråkigt.


snart åker vi hem. jag längtar så:)
på fredag på fredag på fredag:))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0