Skit tisdag

idag har det varit en riktig skit dag. ALLT på jobbet har kronglat och jobbat emot mig fyfaaaaaan
jag sover som en jävla kratta fattar inte varför.
har varit sur hela dagen på jobbet typ stackars mina arbetskamrater.. men skulle ju inte skada om  ni hjälpte till när ja bad er!!:P jaja hoppas verkligen på bättre dag i morgon, kan iför sig inte bli sämre.

jag har inte ätit något godis alls på vardagar sedan ja kom hit och självklart idag gör ja det oxå.
faaan mig. men har gått med på ett nytt godislöfte idag.
5000kr kostar det om ja äter godis,chips,kakor,läsk så ja ska nog inte göra det:D

ska ut och gå en stund nu måste bli av me skiten ja stoppa i mig idag.
sen ska ja laga mat? har ingen lust de till det heller.
ja vill ha potatis men ja orkar inte göra något till.. så de lär bli fiskpinnar och potatismos:)
det gillar vi!

nu ska ja ligga i min säng en stund och dricka vatten sen ska ja ut! orkar inte de heller men måste.

KUL att ja är bittrast i hela universum just nu.
men men va gör det om hundra år.

imorgon ska jag vara glad på jobbet igen. hoppas allt går som jag vill!
annars slänger ja den där jävla printern i vägen och går hem:-)

såja kul att läsa de här:P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0