onsdagskväll

Halloj!:)

jag kunde inte hålla mig, har precis varit ute och sprungit!
benen känns bra:) gick över under nattten som tur va!
När jag väl har kommit in i en rutin så kan ja inte bara sluta för då känner ja mig dålig.

Sen vi flyttat hit så har vi inte ätit något dåligt på veckodagarna:))
Inge godis, inge läsk, inge chips inte ens popcorn!
och vi är ute och går/springer varje dag:)

sen kommer helgerna och vi både dricker alkohol och äter allt vi inte får:D
men vafan, måste ju leva oxå;D
vi har kommit på att chips är min svaghet och anches är godis, lakrisnappar:D

Men men nu ska jag hoppa in i durschen sen lägga mig i sängen och titta på en film!

har kommit på att ut och gå på morgonen verkligen inte funkar för mig.
ställer kl varje morgon men ställer om den i allafall:P
så ja skiter nog i det i fortsättningen:P

Imorgon blir det jobb, sola träna och äta! och vänta på söndag då anche kommer tillbaka:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0