onsdagskväll

herregud vilken dag!
kommer till jobbet vid åtta och märker att lönen inte har kommit in på kontot blev lite sur för det men prata me thomas och dom kommer in tills i morgon, bra tänkte jag!
kl går och mats kommer inte så får ja sms av thomas mats är sjuk idag så du får ta ansvar.
åh herregud haha jag ?? jaja fick lite små panik när ja tänkte efter på allt som måste göras.
Men dagen gick bra inte lika mycke skratt som vanligt dock:/
stina va jätte trött och martin va ännu tröttare:P jag slängde ner dom på lagret så dom fick packa och plocka all norge leverans, och det va en del!

Jag tog tag i sverige leveransen som jag aldrig har gjort förut, skit kronligt men jag gjorde det och över 170 dresser kommer skickas ut imorgon! och allt måste va packat innan kl 11 då posten kommer. lycka till till oss!:)
det fixar vi lätt.
Anniken och jag hjälptes åt idag och det va första gången jag prata riktigt me henne.
Det gick jätte bra och vi hade kul :)

så jag hoppas verkligen mats kommer i morgon! du får inte vara sjuuuk!:P

När jag kom hem så tog ja det lite lungt för att sen ladda om och ut och springa.
det kändes bättre idag än igår:) fick kramp i hälsenan bara men de gick över fort!
så nu sitter ja i sängen och har precis ätit klart.
Blir en vanlig kväll med paradise hotel och vatten!;P
UTAN anche:( tycker inte alls om hennes nya arbetstider.
Hej anche det va kul att lära känna dig.
skoja bara älskling:D
jag är glad för din skull men det är tråkigt att vi inte kommer kunna ses så mycket.

ps. tror jag tar tillbaka de där om att va nykter i helgen.
fredag = nykter men kan tyvärr inte lova lördag.
haha aja man lever bara en gång!



.vissa människor förstår jag mig verkligen inte på.
typ precis som du
.

Kommentarer
angelique skrev:

haha tack hjärtat! :) det kommer gå bra! <3

2010-08-25 @ 21:41:20
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0