Onsdag!

Två dagar kvar, sen är jag hemma hos mamma pappa och syster:)
Helt sjukt hur mycket jag saknar dom nu bara för att det är så nära!
Skypa me danielle igår , hon ska oxå komma på fredag! wihoo!
malin med.:P ska bara äta middag me familjen först.

Tog fram lite kläder igår för att ta me mig hem .. shit vet inte va jag ska ha med mig!
hatar sånt där! men typ tre klänningar är med:P haha

Spöregnade när jag vaknade och på vägen till jobbet oxå, hoppas bara på uppehåll sen när jag slutar!
ska ut och springa idag igen, och morgon måste jag gå ut på morgonen eftersom vi ska ut och äta på kvällen!
men de är bara en morgon de klarar jag!:)

Sitter just nu på telefon, det ringer inte mycke alls. Skönt!:)
tänkte hjälpa linn med mailen oxå men jag kan inte lösenordet:P
jaja! hon kommer nog snart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0