måndagskväll

Sitter i sängen och är jätte trött..
har typ inte gjort någonting idag, dagarna bara flyger förbi!
Gick från jobbet halv fem, mötta anche och vi gick och handla lite grönsaker.
va hemma en lite stund och sen gick ja ut och promenerade, ja gick 35min sen sprang ja hem :) så en timme va ja ute! sen träna ja lite mage och armar när ja kom hem! :)
Lagom till att ja durschat och gjort mig klar, så är maten färdig och serverad!
as god tacos hade anche gjort:) tacktack lilla gumman:)

Nu ska jag väl försöka få tiden att gå och sen sova!
Viktig dag imorgon!, ja håller tummarna:)

Snart åker anche hem, det kommer kännas konstig!
hon är alltid vid mig ju! :)


Kommentarer
angelique skrev:

det kommer gå fort ska du se! tror du inte jag kommer få det tomt här när du åker hem sen eller? :) joo massor! <3

2010-08-02 @ 21:24:17
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0