Måndagskväll

Åh herre gud va mätt jag är!:P
Linn kom med den fantastiska iden att gå och äta sushi efter jobbet!
Så det gjorde vi och så blev de en öl oxå! efter 1.5 TIMME fick vi äntligen maten då både jag och linn gett lite sura miner! men gott va det och jag har aldrig ätit så mycket sushi i hela mitt liv haha.
´Men de va jätte trevligt och vi hade jätte kul så tiden gick fort:P
Efter det gick jag och sola så nu sitter jag här mätt som ja vet inte vad och luktar solarieöarna.

Idag har det varit sjuukt kul på jobbet faktiskt:) folket är ju helt underbara allihoppa!
Vi fick ett FULLT lasbils släp med leverans. det va det största släp ja sätt!
Men vi hade kul under dagen när vi jobba så det va inte så jobbigt.
Såg när vi satt och åt att ja har fått blåmärken på armarna från idag haha.

Orkar verkligen inte gå ut och springa idag.
Ska köra i morgon med Linn! oj va vi ska springa.

nu ska jag titta film med mariqa! sen ska jag tok sova!

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0