Måndag.

bläää va trött jag är. mår typ illa pga av det.
måste egentligen ut och springa men ja vette fan om ja kommer orka det.
känns mer lockande att laga mat och lägga sig i sängen igen.
men tiden går ju så långsamt då.. vi får se va som händer. ja kanske bli as pigg strax!
tyckte jennie skulle följa me ut men hon verkar va lika trött som jag så hon sa as nej:P

jobbet gick bra. Satt och skrev ut helgens ordrar från 8-12 typ:P
sen har jag varit på lagret och packat och plockat. blivit mobbad hela dagen av grabbarna grus, gillar er med..verkligen;D rätt åt dom att dom fick jobba över idag och inte jag:) bara entimme på mig:P

fick ett nytt snus i dag av martin. smak av mango hahaä:D jätte gott.
chaini khaini heter det haha. han hade varit i sverige i helgen och hittat det:P
aldrig sätt:P

anche lär inte komma hem på ett tag helleeer.
hon tyckte det va jobbigt att börja SÅ tidigt i morse, redan kl 10 haha människaa:D

nä fan nu hände något, NU SKA JA BYTA OM OCH GÅ UT PÅ EN SPRING TUUUR
FAN VA JA ÄR BRAAA!!! :D:D wiihooo taggaaaa



en likande sånn tatuering vill ja göra på insidan av överarmen.
men min ska va finare och de ska stå mamma pappa syster i den:)


Kommentarer
angelique skrev:

det kändes tidigt, OKEJ! :P imorgon är det en mer human tid, kl 13 gillas :D

2010-08-30 @ 22:14:58
URL: http://aangelique.blogg.se/
Martin skrev:

skal du få tattis? haha

2010-08-31 @ 18:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0