måndag

Jag är sååå trött, det blev inte många timmars sömn i helgen.
Men de va det sååå värt:)
börjar hemkomsten med att komma innan för dörren och en springande mamma kommer mot mig, vi kramas och ja ser micke där oxå! allt bara släpper och jag börjar gråta och skratta :P
helt underbart va det att komma hem. Och dom hade fixa kräftis till mig:D
Anna mamma pappa jonas micke och jag satt där och hade trevlig hela kvällen!
Danielle kom och vi kramades och det va så skönt att träffa alla igen.

Senare så gick vi hem till micke där massa folk hade kräftskiva men utan micke som va hos mig hahah.
man uppskattar alla på ett helt annat sätt när man inte bor där längre.:)

Lördagen va seeg men ja taggade till och drog på förfest hos malin där vi fixade oss innan det blev middag hos födelsedagsbarnet jennie!:) hur trevlig som helst och kvällen slutade på ett svättigt amba! mycket folk och SJUKT varmt!

söndagen vaknade ja upp as sliten. danielle va me mig hela dagen och jag hade sån ångest för att åka hem.
ville verkligen inte och bättre va de inte att margareta krama om mig på tågstationen och jag började gråta.

haha men väl hemma i lägenheten kändes allt sjukt bra och nu med. vill inte flytta hem.
saknar alla nära och kära men vi har det bra här!:)

så nu är jag tillbaka till verkligheten, jobb och träning.
lagom roligt att prata chefen idag. blää på jobbet. måste söka nytt.
ja vill inte stanna där..

Men nu glömmer vi det. jag orkade mig ut och springa idag!
gick jätte bra, men jag har varit helt förstörd idag så trodde verkligen inte att de skulle ske men jag gjorde det:D


Kommentarer
Michaela skrev:

Ja det låter bra :) du får höra av dig när du är hemma igen <3 vad är det på jobbet då? :O

2010-08-17 @ 08:21:46
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0