måndaag

Idag har jag varit sjuuuuukt trött.
har legat i sängen sen jag kom hem från jobbet nu har vi precis ätit och jag måste ut en stund så vi ska gå och handla. blir kanske morötter och dipp senare (a) men det har ja inte sagt till anche än:P

Jobbdagen har varit kanon, jätte segt efter lunchen bara.
mycke skratt och bus fast vi har varit väldigt duktiga oxå:)
det är hur mycket som helst att göra på jobbet, vi håller på att bygga om och skit.
men då går dagarna fort:)

orkar mig inte ut och springa idag, får bli tisdag-fredag sen blir det en lugn helg!
måste bli en lugn helg. Jag ska sovaaaaaaa!
vi har planerat att fredag blir det mysmiddag och någon film.
lördag ska vi på bio för att INTE gå ut:P

kan inte sluta tänka på hur bra melissa va i helgen. hon är bäst!

nä nu ska vi ut och gå jag måste röra på mig!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0