Fredag!

Fredag, skönt. men ja är på dåligt humör...
antagligen för att inget funkar som jag vill på jobbet och ingen vet någonting.
men men skit i det!:)

Sov as bra i natt men de blev lite sent.
ovant att sova själv?:)
anche verkar ha det jätte bra hemma. och vem vet det kanske är bra att vara ifrån varann ett tag.
inte för att vi är irriterade på varann eller så:)

haha kändes som att vi va ett gift par igår.
jag vakna gjorde mig i ordning och sen väckte jag henne pussa henne på panna och sa Hej då hjärtat. ha de bra så ses vi snart igen. När ja kommer hem liggen en jätte söt lapp på sängen, kunde inte göra mer än att skratta:D
Kärlek till dig:)
Finns så mycket små saker som man blir så glad av!

Idag ska ja springa efter jobbet sen kommer Linn och Jesper:)


Kommentarer
angelique skrev:

världens bästa är du! :) hihi, men saknar dig här! men snart är jag hemma igen!! ha så kul ikväll <3 <3

2010-08-06 @ 19:48:19
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0