Fredaag:)

Sitter på jobbet och väntar på att mats och linn ska komma tillbaka med lunch åt oss:)
mc donals blev det før linn ska sluta idag så vi ska ha lite fest och hon fick vælja mat:P
tycker verkligen det är sjuukt tråkigt att hon ska sluta:(

idag ska jag jobba över och sen ut och springa.
antagligen träffa jennie ikväll och se vart kvällen tar oss. inga planer alls:P

min mage kurraaar:) jag och anche har fastnat framför paradise hotel danska haha.
så vi ligger och tittar på de hela nätterna i stället för att sova, så jag är en aning trött idag menmen:)
vi låg och prata lite igår kväll om allt mellan himmel och jord. de va trevligt.
haha . men men nu väntas lurre och sen jobb igen!:)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0