torsdag!

Den här dagen har gått sjukt seg.

har verkligen ingenting att göra på jobbet....

tiden står still.....

 

men men idag ska jag iväg och träna, sjukt länge

harinte tränat på två dagar. FY emma!

menmen, lite tårta istället skadar ju inte;) haha

 

ska äta middag hos mamma idag eftersom stoffe inte är hemma ikväll.

sen ska jag hinna med att träffa micke:) miss you.

 

jag hörde att det ska snö ihelgen!?

är detta är jävla sämt eller?

jag dör.. men men

 

Något sjukt bra är att jag är ledig, i morgon,lördag och sööndag:D

ska städa och tvätta i morgon. träffa camilla?:)

sen göra middag och mysa med stoffe!:)

kul med 0kr på kortet annars:P

menmen, lördag måste det bli sol! ska ju kratta och grilla hos mickee?

 

jag tycker om famlijen andersson:)

Pusspåer!


Kommentarer
amanda skrev:

Höhö, vi gillar dig med!

2010-04-19 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0