tisdag

gårdagen va kaos!

började på ett nytt uppdrag genom jobbet, och det startade inte kanon..

men det började rulla igång som det skulle ca två timmar efter att jag började:P

så idag rullar allt på.

 

började dagen kanske inte lika bra.

gick upp tidigt för att hinna träna innan jobbet!

kommer dit och det är stängt!!!!

åh sur man blir.

Mycket tankar i mitt huvud just nu, men jag orkar fan inte bry mig.

men jag vet att jag gör det endå.

jag vill vara som du, eller nej men lite, ibland.

varför kan inte allt bara rulla på och allt va hur bra som helst?

jag vill att allt ska va bra hela tiden,

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

 

men men, det är väl bara kämpa på? eller?

vad gör man? jag vet inte i allfall...

men men i morgon slutar jag 5 ska iväg och träna,

kanske därför jag är så deppig? har inte tränat sedan i fredags..

 

bajsmackaa


Kommentarer
Michaela skrev:

Nu är jag igång med bloggen igen, kunde inte hålla mig borta för evigt =)

2010-04-20 @ 13:08:46
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Gumman, inte kan du bli deppig av att inte träna =) Men bara att försöka ta sig till gymet igen! Och SJÄLVKLART ska man kämpa, alltid alltid alltid, för dom man älskar, det man tror på, det man drömmer om, det man vill osv osv :)



Du är stark pullan, det löser sig alltihopa och är sådär härligt bra som det ska vara!! Lång träning på torsdag på gymet?! <3

2010-04-20 @ 20:08:48
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0