skönt med vinst bajen!

Deppigt inlägg igår, så kan det va.:P
Känns bättre idag, orkar inte se höra eller förstå!
Nu kör vi, har varit helt slut i veckan med jobb 11-20, det är jobbigt.
idag började jag 8, somnade sjukt sent självklart....
ska iväg till gymet idag! shit va fettet ska bort!:D
har som sagt sen fredag att ta igen:) det kirrar vi.
har anche med mig ikväll, STEN HÅRT:D


sen ska jag hem och äta middag och kramas med stoffe och berätta hur mycket jag tycke rom honom
fast det säger jag hela tiden endå:P men men det är mysigt.

Jennie är saknad. hade så gärna velat komma och hälsa på dig i helgen älskling.
men pengarna är inte min grej.:( men jag kommer, det gör jag! bästbästbäst!


Danielle åker troligtvis hem inatt, ÅH va bra i såna fall:D:D
ska tvinga henne att bo hos mig i helgen:)
för stoffe åker bort och jag klarar mig inte själv.

fredag är de söder som gäller med tjejerna, ser fram emot det:)
lördag ska jag på dop och middag med jobbtjejerna:)
kommer nog bli en lyckad helg!



<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0