måndag!

tillbaka på jobbet, trött idag.

sov bra men vet inte varför..

 

Helgen har varit skön! mys med stoffe i fredags jobb lördag 8-12 sen hem och sov några timmar på stoffe haha.

sen åkte jag på tjejmiddag hos tessi!

jätte trevlig, med godmat och alla tjejer!

Dom fortsatte ut sen men jag danielle jessica fick stanna hemma pga sjukdom,trötthet och pengarbrist:P

jätte tråkigt. men dock första gången jag bangar! så dom förlåter nog;D

<3

 

söndagen började jag med att dra ut stoffe påen promenad i solen:)

gick och handla lite fukost och satt sedan på våran baksida tills jag åkte hem till mamma och skypa med jennie  i en timme :D åt lite och sen gick jag hem till micke och hälsade på familjen andersson:)

där det slutade med en fika med hela familjen och jag på deras terass:)

mycket mysigt

 

sen möte jag uppe anche och vi körde hård pass på gymet! sjutk kul va det:D

ses kl sex lilla gumman:)

 

Idag åker danielle till cypern oxå:(

det behöver hon och det är hon värd:)

Så jag hoppas på en toppen vecka för henne och hennes mor:)

<3


Kommentarer
Danielle skrev:

Tack söta söta du! Vi har det bra här, och mamma hälsar! :) <3

2010-04-14 @ 18:48:05
URL: http://leellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0