Lördag

Grattis min älskade nina!
du ska få en middag och mig samt öl:D
bestämma dagen själv!, kommer bli grymt!
lovelovelove! du är bäst





Vill önska danielle lycka till idag på högskoleprovet oxå:D
kommer gå kanon, visst älskling?:D

igår va en väldigt lugn och skön kväll hemma med min knubbsäl:)
middag,chips och godis? va hände? vet inte men gott va det:D haha
så idag ska jag hämta upp stoffe efter jobbet och direkt till gymet;P
lördags´ångest? något nytt haha.
Men ser fram emot kvällens tjejmiddag hemms hos tessi!
kommer dock inte kunna följa med ut:( men kul endå!

trevlig helg!:)

Kommentarer
Nina skrev:

Tack mitt hjärta! Du är bäst!

2010-04-10 @ 13:29:54
Danielle skrev:

Tack kära du! men de gick som det gick.. haha not so good!

2010-04-14 @ 18:46:26
URL: http://leellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0