Värdetransportrånet!

jag ska inte ljuga, SHIT VA COOLT!
jag undrar verkligen hur mycket tid dom har lagt ner på det här.
Sjukt mycket pengar! dom kommer aldrig att bli tagna, aldrig att pengarna kommer komma tillbaka!

undra hur många som är med, undra hur dom har tänkt , det är jäkligt spännande!

Självklart tycker jag inte att de är okej! men de är coolt!

skulle ju inte bli arg om stoffe kom hem och ba hej älskling, de hände en grej.
vi flyttar till ett lyx hus och du får vad du vilL!
woooooooow:D
drömma kan man ju!


Kommentarer
Michaela skrev:

haha jag håller med! Det är fan skitcoolt!!!!

Som du säger - inte okej - men jävla coolt.



Inte dom som kommenterat så det låkade bli anonymt va? :P

2009-09-23 @ 17:51:23
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0