Torsdag!

EN DAG KVAAAAAAAAAR:D
Systemet imorgon! haha ska dit bara för att, vet inte ens om ja ska dricka imorgon haha:D
lite nervös är jag:P ingenanig om ja va ska få i present, har ju redan fått så mycket kul?:D
Ska ut och äta med stoffe på kvällen i allafall sen får vi se om de blir att träffa alla andra oxå:)

Igår träffa jag micke, äntligen! :)
Vi åt middag och hade trevligt! haha ja började fixa me mina nagla. och micke med hahaha
sötkorv! <3 men dom blev jätte fina micke;D

Sen va det träning, de va jätte kul!
ska försöka orka mig upp på lördag för att kolla på matchen/matcherna dom har :)

Sitter och tittar på ett par skor ja är helt kär i . men min storlek finns inte :(
hoppas på nästa månad kanske. ska kolla varje dag.

dom här är oxå fina:)








Kommentarer
Michaela skrev:

Har du gått nagelkurs än eller bara köpt hem grejer? :) SNART ÄR DU 20 :D <3

2009-09-17 @ 14:28:11
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0