Torsdag!

Sov jätte gott inatt, och bara för att ja börjat jätte tidigt så låg stoffe kvar eftersom han ska till sjukan me knät idag. hoppas de går bra:)

Idag ska jag egentligen på en intervjuv, men ja vet inte.
det är på fryshuset och gratis jobb man jobbar me ungdomar och hittar på massa saker,
jag kan egentligen inte det just nu. jag har mitt jobb till sista november sen vill jag ju fixa me naglarna.
men men vi får se ska ringa mamma och fråga om råd :D

Slutar 16.15 idag. vet inte om vi skulle träffa grynet och tony och äta middag idag, tror det:)
men det blir nog senare! Funderar på att gå ut och gå idag, om jag inte säckar som vanligt när jag kommer hem.
men en possitiv grej är att ja mår bättre nu i allafall, :) men ja har ju inte varit vaken så länge heller!



OM DEN HÄR LÅTEN KOMMER SPELAS PÅ LÖRDAG!!
NU KÖÖR VI!:D

Kommentarer
Michaela skrev:

Oh det är ju så jobbigt att gå upp ur sängen när ens älskling ligger kvar.. om man ska till jobbet liksom. Tufft! Men desto mysigare att komma hem och lägga sig tillsammans iof :)



Jag är hopplös jag vet men det är för att jag inte vet om jag kan komma på festen eller inte, så jag kommer om jag kommer?! :D Hahaha <3<3 hoppas du blir frisk snart!

2009-09-10 @ 08:44:22
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0