Tordag!

Allt löste sig igår, som vanligt:P han fick en blomma och en puss å då blev han glad;)
kunde inte träna igår, bugg på knät:/
men kolla idol! och somnade vid nio haha men bra skönt,
men ville ligga kvar i morse iallafall!
men ikke!:P så nu sitter ja här på jobbet, ska snart gå och köpa mig en macka!

Fick västen och stumpbyxorna igår!
eh västen va jätte konstig så den skickas nog tillbaks!
men stumpbyxorna va coola!:)

Jag älskar att  välja kläder till stoffe, så idag fick jag ansvar att köpa kläder till honom!:)
ska beställa massa fint. så får han betala sen;D haha puss påre


Kommentarer
Michaela skrev:

haha helt rätt och jag är precis likadan! Jag har nog köpt åtminstonde en tredjedel eller två tredjedelar av kläderna han har. I princip 100% av dom han använder, hahaha :P



Typ ingen som kunde nästa helg :(:( så blir ingen SMTH vinkväll, inte den helgen iallafall. Men fundera på att slänga ihop något ändå! Djännie kunde vad det lät som, du, kanske Jennie och någon om du vill ta med dig och någon annan bejb. Bara säga till om du är på så ordnar det sig alltid ;)

2009-09-24 @ 21:00:14
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Klart det är okej! :) Ju fler mysiga tjejer desto bättre och roligare har man :D <3

2009-09-25 @ 08:52:51
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0