Tisdag!

Va hos astma doktorn i morse, har ju varit sjuk i ca 2 veckor.
fick pencelin, infektion i lungorna, igen.
Har ätit samma pencelin tidigare, blir de bättre? nej..
orkar inte, vill bara ha bort hostan och må bra!:)
men den tiden kommer väl oxå!

Igår fick jag förlängt på jobbet, två månader! det är ju as bra!
men ja kände då att de blev som en chock, ja va liksom inställd på att få gå sista september så jag har ju ställt in mig på det. men nu känns det bra!:) as bra att spara pengar.

En av dom högst uppsatta cheferna va här och medlyssnade, hon satt och lyssna när jag tog samtal.
Jag fick jätte mycket beröm, det kändes hur kul som helst!
man behöver de i de här jobbet ibland, det är väldigt krävande, psykigt.
många av kunderna är ju väldigt missnöjda och de är därför dom ringer in och då får man ta mycket skit oftast:P
så det va otroligt kul att höra att man gör ett jätte bra jobb:)

Beställde nybörjarkitt till naglarn igår:D kommer imorgon!
ska öva lite på sofie på torsdag, wiie.

Vill att min utbildning ska komma ut på deras hemsida men det kommer aldrig något datum.:/

så sjukt taggad för lördag!!
kommer bli kanon!


Jag jobbar till nio idag, saknar stoffi :/ vill va hemma och mysa iställe för att sitta här.
me men. hoppas tiden går fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0