Tisdag och sjuk!

Blev hem skickad igår vid halv tio, åkte hem till sofie som oxå va sjuk.
Köpte med mig soppa och vitlöksbröd! mums!
Fick mamma och komma med en film och efter 3 timmar typ haha så gav vi upp då ingenting fungerade och vi åkte hem till mig och titta på film. shopaholics bekännelse, hehe typisk tjej film, verken bra eller dålig. iför sig så sov jag lite oxå ;D men den va söt!:)
Sen kom stoffe hem och tog hand om mig, eller han hyrde film som ja ville se, men de sluta me att han titta på den och jag sökte jobb:P ca 12 st igen:P haha
Mamut hyrde vi och jag tycker den verkade bra, men stoffe hatade den som vanligt när ja väljer filmer:D
men de va väl någon verklighets trogen film.:)

Idag har ja ätit frukost me mamma, nyponsoppa me glas, eftersom ja är döds sjuk typ;D
hon vill att vi ska åka till rusta, vet inte om ja orkar. men ja har precis ätit en ipren så ja får väl gå upp och borsta tänderna så jag kan följa me en stund! sen ska ja lägga mig i soffan igen:)

Det är runt 140 som tackat ja till festen, men ajabaja! de är mycket folk som inte ens hört av sig! hallååååå :D
men de här blir braa!:)

nä nu blev ja trött... ha de bra alla glada:)

<3

Kommentarer
Linda skrev:

Heej sjukling!

Nu är det så dumt att jag också blivit sjuk, är hemma från jobbet idag o imorn. så ska inte träna imorn ändå, men på fredag kör jag.. oavsett vad:) kl 5 på berga. Är så drygt o va sjuk! men alla andra är ju det nu, så varför inte också jag.. suck :P

puss!

2009-09-01 @ 15:21:06
URL: http://lilu.blogg.se/
Michaela skrev:

Sa ju att du skulle hem och vila! :)

2009-09-02 @ 06:54:49
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0