Tisdag:)

Igår gjorde ja iordning mina naglar. Dom blev bra:)
sen va de träning, ganka chill:) sen hem och mysa/sova.
såg filmen 18 agen, sådär måste ja säga:P

Idag slutar ja vid fyra, sen ska ja hem och ut och gå med jennie:)

åh. va ja längtar efter lön.
Ska träffa camilla på torsdag oxå:) middaag!

har precis städat mitt skrivbord:P barbro (min chef) sa åt mig att de va stökigt :P
haha så  nu är de ganska fint!

Har precis ätit en macka , blev ap mätt:P
ska lägga in bilder på naglarna senare oxå:)

ha en bra dag!


Kommentarer
Michaela skrev:

Ja upp med bilder, det längtar jag efter! :)



Nu börjar det bli brådis här känner jag, dags

att hoppa in i duschen och sen röra sig mot Nacka..

2009-09-22 @ 08:45:11
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0