Tisdag!:)

Igår åkte jag och stoffe och handlade direkt efter jobbet,
blev kattys till middag! bra gott!:)
typ som tacos men med kallköttfärs och så lägger man allt i en form.
Börjar med pfiladelpia och cream fresh länsgt ner sen på me alla grönsaker och köttfärst + taco sås!:)
mums! sen gick ja och la mig en stund, somna jätte gott. vaknade runt halv åtta och skulle åka iväg och träna!
det va en kul träning men ganska lungt! så idag kan jag röra mig utan  problem;D
haha.



Tankar.

Vi va bästa vänner, va hände sen?
vi slutade höra av oss men jag trodde forfarande att vi brydde oss om varandra,
men fan va fel man kan ha. och va fel man kan tänka och tro om en person.
det är jätte tråkigt men kanske lika bra att få det bekfäftat oxå.
________________________________________________________________________________________

Jag skulle aldrig klara mig utan mina vänner och ni vet vilka ni är:)
LOVE!


Dagens låt! <3<3

Kommentarer
Michaela skrev:

Gud vad jag blev sugen på tacos!!



Nu får du börja gå och träna en jävla massa och gå på pass på medley om du inte redan gör det för nu jobbar jag där :):) Ska boka in lite pass i veckan om du vill följa med?

2009-09-15 @ 10:47:46
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0