onsdag

bläää fortfarande sjuk:/ skit tråkigt, har legat i sängen hela dagen och läst min nya bok. Skadad. as bra verkar den!:) hemsk men bra! vill att stoffe ska komma hem och ta hand om mig men ikkeee. ska nog träffa micke idag! vi prata om bio men vet inte om ja orkar de?=/ vi får hyra film i annat fall!:) så får han titta på bio med mig ihelgen eftersom ja ska va nykter och jobba hela helgen ;D haha om han kommer göra de? nej:P

Igår beställde ja en klänning, till festen.:):) de här blir nog kanon!!:)

mamma håller på att rensa ut hela mitt rum , bläää ja orkar inte. så ja gick ner å satt mig här en stund nu.
Hon slänger kläder och grejer haha dammar å gud vet allt, hur ska ja kunna klara mig själv sen? om jag någon gång flyttar haha nä men de ska jag:) men hur ska jag ärligt talat klara mig. det är en fråga:D

nä nu ska jag nog dricka lite nyponsoppa och läsa lite till!

PUSS. hoppas på att va frisk i morgon.

Kommentarer
carro skrev:

krya på dig vännen!! puss

2009-09-02 @ 17:54:59
URL: http://carolinapahlman.blogspot.com
Michaela skrev:

Krya på dig!!



Den måste jag få låna av dig sen!! Boken alltså :)

2009-09-02 @ 21:34:59
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0