Onsdag!

Just nu är allt jätte jobbigt.
och de känns as tråkigt.
antar väl att alla förhållande går upp och ner, annars skönt för er!
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
jag hatar att bråka men nu har de slagit till.

Det braiga är väl att vi kan prata om det och vi vet vart felet ligger, men va händer sen då?
Jag älskar dig och ja vet att vi löser allt oftast men de är bara jobbigt att vara i den här situationen.
igen igen och igen.
Kanske är för att ja säger va jag tycker hela tiden.
ja vet inte !


Nu till något roligare?
idag är de onsdag, två dagar kvar till helg:D eller typ 3 men ja räknar som två:D
kommer nog bli en helt galet kul helg:D:D
Jag ska bli bättre att lägga in bilder, vi ska liksom göra sushi haha
och lördag! globeen:D wiiee

ikväll är de träning och sen får väl jag och stoffe mysa satan så de tar bort alla agretioner vi har på varandra eller nått:P de blir säkert bra...

Imorgon ska ja träffa camilla:):)

jag beställde massa kläder igår:)
inte lika kul när fakturan kommer sen men vafan:P





Hoppas alla mår bra!

kraaam!


Råkade köpa ett par jeans till:P




Kommentarer
Michaela skrev:

Pluttan då, ni löser det tillsammans!

Men om det är samma problem over and over again så tycker jag nog att ni ska kunna gå vidare ifrån det!



Då är nästa helg spikad :D får se vilken av dagarna bara!



Jag vill också shoppa<3

2009-09-23 @ 10:33:18
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Haha ja typ! Men det roliga är att det är hemma hos henne och hennes kompis haha ^



<3

2009-09-23 @ 14:36:17
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Inläsningstjänst tror jag det hette, haha :)

2009-09-23 @ 16:20:29
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0