Onsdag!

Igår va vi på bio, g-force. det va coolt att de va 3d, själva filmen va sådär:) men den va helt ok!
Bra trött i morse, men upp kom jag iallafall!
Idag är det träning igen:) kommer nog bli skoj!

Sofie! du är bra och du vet att ja finns här! go girl! wohoo

Nu är det bara två dagar kvar till min födelsedaaag:)

Satt i bilen me grynet i morse, och hon sa Har du tänkt på vilken fin september det har varit.
Och de är ju jätte sant! de har ju nästan inte regnat någonting och de är jätte mysigt höst väder.
Det käänns konstigt att säga höst. tiden går så himla fort?

Men snart kommer snöön:D
Det pratas om att vi ska åka upp till sälen över nyår!
jätte bra idé danielle!
 hoppas verkligen att många är sugna och att de blir av:)

Snodde låten från Sofiesblogg!:)


Kommentarer
Michaela skrev:

På nyår fyller jag 20 mihooo :D förlåt igen för att jag inte kom, ångrade mig verkligen och ville mer än gärna gå men som sagt, Johan gjorde ju slut på fredagkvällen så jag mådde inte speciellt bra och kunde knappt prata utan att gråta :(

2009-09-16 @ 11:36:27
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Michaela skrev:

Mår piss :( men hoppas jag mår bättre snart..

2009-09-16 @ 17:40:25
URL: http://michaelastappe.blogg.se/
Sophie skrev:

Emmapemmaplutt, du är bäst på att stötta verkligen! Även om du envisas med att stava mitt namn med f och inte ph :P men det är ju en annan femma :D TACK för att du finns!

2009-09-16 @ 23:28:14
URL: http://sophielindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0