Onsdag.

Idag har jag suttit på vårdcentralen hela morgonen, kom till jobbet nu.
Fick i allafall lite hjälp, fick prata me docktorn och ta blodprov = har höga värden och en bakterie i kroppen och ska äta min pencelin om de inte blir bättre så ska jag komma tillbaka...
så nu lever jag på pencelin och ipren! nice,


slutar 19.15 idag.. hoppas dagen går fort som vanligt:P
men de gör den inte, fel på datorn så har inte gjort någonting den senaste timmen.
haft lunch oxå iför sig. Va tvungen att ta en ipren nu oxå. vill verkligen bara hem till sängen.


varför blir jag så känslig och trött.
ja vill inte jag vill må braaa
bort dumma baktierier i kroppen ja vill inte ha er längreee
jag vill va pigg glad och sprallig som vanligt.
men nä då är de exakt tvärt om!

och de går ut över dom närmaste..
love<3 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0