Måndag.

Sitter på jobbet, började 09.30-18.00
dagen verkar inte gå överdrivet fort..
menmen snart lunch, mår sådär i dag. måste ha något virus i kroppen?
ska till doktorn imorgon, astma får lämna lite prover, sen hoppas ja på att få en tid hos vårdcentralen oxå.
orkar inte gå runt och hosta och snora och bara vara allämnt seg!
så hoppas att få några super piller?:D

Igår va de myssönda. va hemma pga att jag inte mådde helt bra.
jag sov jätte bra inatt,stoffe va typ vaken hela natten tydligen:P
men de va mysigt endå:)

idag skulle jag på fotbolls träning men ja är ju sjuk hela tiden så ja kommer inte kuna träna idag heller:/
jag vill verkligen komma igång nån gång! har ju köp nya skor och allt!? haha
hoppas resten av dagen går fort!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0