Måndag och bra trött!

Helgen har varit den bästa på länge:D
Fredagen va jätte rolig med middag och utgång, började hos nina.
sedan blev de utgång, riktigt kul!
Senare på kvällen skulle vi åka hem och rickard körde hem mig, Tack!
Körde förbi donken och sedan hämtade jag upp en upprörd jennie haha!
Slutade med att vi står utanför min dörr och ska gå in när jag ramlar ner för min trappa som består av två trappsteg:P haha märkte inget då. men dagen efter vaknade jag upp med en blå fot och blåmärken:P

Lördagen vakna vi upp, eh, mådde ju inte speciellt bra och de första jennie säger att om 4timmar ska vi va hos danielle och dricka champang.haha men men vi gick upp åkte till bolaget och sedan va de bara att göra sig iordning.. Och det slutade hur bra som helst!
va hos danielle och jessica vid fyra drack lite champang och sedan begärde vi oss av in mot stan.
Jätte god mat blev det och sedan mot globen. :D
Det va så himla roligt, om ni inte har varit på det, Gör det!! så värt det!

Sen va det utgång, tyvärr följde inte alla med och de slutade med att de bara va jag jennie carro och malin som gick ut. först stod vi alla i kön till grodan och när vi nästan va framme så stängde dom insläppet. bra arga:P
men soft låg ju nära så vi gick dit, mötte görden,fredrik och en kompis till dom.
Sjukt kul kväll haha:D

Söndagen, va ja helt slut men jag och jennie va på spa som hon fick i present.
bra skönt. höll bara på att svimma engång haha helt slut!
men åh de ska vi göra om!



tack för en trevlig kväll tjejer:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0