Måndag!

Vaknade jätte tidigt i morse.. sen när de va en halv timme kvar tills ja skulle gåupp då somnade jag. så nu är ja helt slut iställe:P men men ikväll är de träninge igen:)
kommer inte kunna gå på träningen på onsdag eftersom jag jobbar sent:(

Fredagen va jätte lyckad efter att ja kom hem från jobbet gjorde jag mig i ordning sen åkte jag och stoffe in till stan och åt på en jätte mysig resturang :) sen fick ja en parfym oxå. <3 jätte god. nya gucci! i like!
jag älskar dig
sen på kvällen blev de alkohol och sen blev de som de blev...

Lördagen kom släkten och de va trevligt, kvällen sluta på passi.
lyckad dag oxå:)

Igår va vi på bio och såg flickan som lekte me elden.
Första filmen va bättre. men den här va jätte bra oxå.
lite läskig så ja blundade ibland;D

hoppas jag blir pigg snaart.
har rast om en timme..:/ ajaa
hoppas alla får en bra dag!


Kommentarer
Michaela skrev:

Låter som en riktigt bra helg :)



Bra för det ska bli vin och mys som bara attans

tycker jag! Nästa helg då som sagt alltså om nästan 2 veckor för då har jag kommit iordning och allt :)



Jag tycker dom var lika bra faktiskt, det var

ju olika regissörer så kunde inte jämföra riktigt ;P



<3

2009-09-21 @ 11:21:40
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0