fredag!

Idag är de fredag, skönt. men ja ska ju jobba i helgen endå då.
känner mig någolunda bättre idag, visst ja är trött och hängig men ipren som sak! bra skit!
ikväll ska jag ha myskväll med danielle och camilla, myspys!:) länges sen me dom töserna så de blir kanon!
jag ska handla grönsaker och dipp på vägen hem! mums. blomkål min favorit! haha och jag brukar få ha de för mig själv för ingen annan gillar det:P
Danielle har fått ansvar som filmhyrare! hoppas på något as bra!:)
Hoppas dagen går lika fort somi igår!:)

jobbar 08.45-17.00 lördag-söndag!


Imorse var jag och lämna mammsen och pappsen på landet, don ska ut och segla. båten ska till trosa igen? pappa är lite rolig, han seglade nyss ner båten till landet från trosa? men men de är bara att va tyst:P
åkte lite båt. gu va jag saknar det kom jag på när ja satt där i båten! så jag ringde stoffe och sa att vi ska åka ut någon helg och mysaa:)
men nu kan man ju inte bada eller åka vattenskidor eller ringen, eller kan kan man väl vi har ju våtdräckt;D haha
synd att inte bastun är klar än, då hade man ju kunnat bada utan probelm!:)

nä nu ska ja gå och hämta te och vatten:)

Trevlig helg!
kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0