Fredag och Fördelsedag!

Igår gick vi och la oss tidigigt, vid 12 inatt kom mamma pappa mormor moster markus in och gratta mig vi fick champange och presenter, resa till portugal fick jag. Fatta ingenting av det men de är tydligen nån träningsvecka som ja ska åka på? okej...
 stoffe fick jag ett par jätte fina rosa fårtofflor för att ja inte ska frysa på vintern. haha sötnos!:)

Igår kom sophie hem till mig och hjälpte mig att göra en tråta, hur fina som helst. rosa:D
kommer en bild sen:)

Idag kom jag till jobbet, och dom ställde sig upp och sjöng för mig.
gullipluttar:)

Idag ska jag till systemet efter jobbet:D

hoppas alla får en bra dag. de ska ja haa:D


Kommentarer
Therese skrev:

Grattis på födelsedagen! Om en vecka går vi på ladies night tillsammans!!! :D Ha en toppen dag!

2009-09-18 @ 17:01:38
URL: http://theerese.blogg.se/
Michaela skrev:

Jag vill också på bolaget!!!!! Haha <3

2009-09-19 @ 18:59:01
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0