Fredag!

Fredag, braskönt:D
idag blire sushi med nina och johanna! blir nog kanon!

känns som jag tog me mig hela garderoben till jobbet, eftersom ja ska åka till nina direkt.
men nu har vi kommit överrens om att vi ska ta en sväng förbi farsta centrum efter jobbet, haha
Nytt är alltid kul!. helt sjukt egentligen?
varje gång man ska göra något (varje helg) så måste man köpa något nytt att ha på sig?
haha sjukt men sant!
Jag ska ha mina nya stumpbyxor i allafall, ser verkligen framför mig vad ja vill ha. men kommer antalgigen inte hitta något liknande:P
västen som jag beställde va tyvärr inte så fin på mig, hatar tuttar hej!
så Nina prova den så hon ska ta den iställe! skönt de, så slipper man skicka tillbaka och strula!

Lunch om en halv timme, hungrig!:P
Idag blir de stektpotatis med korv:) korre ;D

Längtar tills imorgon oxå!
tror helgen kommer bli KANON:D

puss påer


Kommentarer
Michaela skrev:

Låter riktigt mysigt :) hittade du något i Farsta och blev det en bra kväll? <3

2009-09-26 @ 20:04:24
URL: http://michaelastappe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0