Torsdag!:)

Sov jätt gott inatt:) Helt slut när jag äntligen kom hem:P
Åkte direkt hem från jobbet, bytte om till träningskläder och direkt till gymet.
sen hem och slänga i mig lite mat och en snbb dursch.
Sen åkte jag iväg och gjorde vickans naglar:)
blev bra!:) kommer bilder ikväll!
Sen raka vägen hem till stoffe och skulle kolla på johan falk 2, men somnade ganska fort:P

Idag blir de ungefär liknande dag. :)
ska iallafall åka till gymet efter jobbet, träffa jennie!


va ganska trött i morse, men så fort jag kom ut och skulle gå till bussen blev jag på jätte bra humör!:)
Det är så mysigt när det är lite kallt, halsduk och myys!:)


Älsklingplutten. Allt löser sig, då får bara inte ge upp:)
jag finns här!:) <3


Kommentarer
Takai skrev:

svar;

awh, jag veet! ^__^ <3

JAG VET INTE, de har väl inte kommit till sverige än hihihi.



så himla söta små nassar hihi :3



ska vi följa varandra på bloglovin? ^__^ <3

2009-10-08 @ 15:35:32
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0