Torsdaag, redan!?

shit, vad tiden går fort. redan torsdag? :P
Skönt iförsig! fredag i morgon:) Idol!
hörde iför sig att nicklas åkte ut förre veckan:( inte så kul finns betydlig sämree deltagare!!

men men:) blir nog michael jackson filmen i morgon:)
Jag är ingen idol av honom men det kan va kul att se den iallafall:)
det har varit lite blandade intryck av filmen tydligen men men:)

Sov jätte bra i natt, somna väl vid 11 kanske och vaknade, hade försovit mig:P
Skulle åka me danielle i morse, lyx! sov ända till 10!
Och när jag vakna va hon utanför haha så det blev väldigt stressigt.
på med kläderna och in i bilen och sminka mig där:P


Hoppas mamma kan hämta mig idag, så mörkt och tråkigt ute:(
men men, vi får se:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0