Tisdag!

De av full måne inatt, kanske därför man inte sov så bra?
men jag är hyffsaat pigg endå:):)

Åkte me nina från årstaberg i morse, haha
jag säger inte att du inte kan köra nina, men fan va rädd jag va hahah.
trodde seriöst att jag skulle dö:P haha men vi överlevde och sitter här på jobbet:)

Igår va jag och träna med jennie, första gången på jätte länge!
Och de har gett resultat kan jag säga.
FAN va dåligt ja måde efter träning. just nu består min kropp av 100% fett!
KUL. ja orka inte mycke :P menmen nu är de ändring på detta!
fyyyy. men men idag blir de simning och bastu med jennie och i  morgon core med carro:)
Nu jävlar ska ja skärpa mig!:)

Värdens snyggaste tjej!
ge mig hennes kropp + utsende;D
mitt nästa  mål!;D haha kirrarbiffen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0